+48 600 386 800slawek.matczak@gmail.com
Szkolenia
Warsztaty
Wykłady
Zamów

TVARZ INFORM@CJI

Autorski program budowania przekazów w mediach oraz w internecie.

TVARZ INFORM@CJI

Autorski program budowania przekazów w mediach oraz w internecie. 

WSZECHSTRONNE PRZYGOTOWANIE DO SPOTKANIA Z MEDIAMI oraz DLA TYCH, KTÓRZY SAMI TWORZĄ MEDIA – BUDUJĄC WŁASNE STRONY INTERNETOWE CZY KORZYSTAJĄC Z SOCIAL MEDIÓW.

Uczestnicy poznają drogę do zbudowania komunikatu – od wydarzenia do ostatecznej redakcji i realizacji przekazu.

Pozytywna analiza nagrań filmowych uczestników czyli skupianie się na osiąganych sukcesach i zrealizowanych zleceniach, a nie wytykaniu od razu błędów – wzmacnia poczucie wartości i pewności siebie podczas kolejnych występów przed kamerami. 

Program realizowany dla osób z kierownictwa firm czy instytucji oraz dla rzeczników czy ludzi, którzy swoją przyszłość zawodową związali z wystąpieniami publicznymi. 

Cel treningu:

– Przygotowanie do kontaktów z mediami elektronicznymi. Uzyskanie poczucia bezpieczeństwa podczas wywiadów.

– Opanowanie podstawowych umiejętności kontroli emocji, ciała i mowy.

– Przygotowanie do wystąpień publicznych. Poznanie różnych rodzajów wywiadu – od skrajnej niekompetencji po manipulację.

– Poznanie zasad budowy i przekazywania komunikatów od dwu zdaniowych do wystąpień kilkuminutowych.

Trening o charakterze zamkniętym, czyli zachowana zasada poufności.

Dress code – BUSINESS, czyli taki jaki obowiązywałyby podczas występu przed kamerą  (można przygotować kilka ubrań, aby dobrać najlepiej prezentujące się na nagraniu ).

 

 

ĆWICZENIA REALIZOWANE PODCZAS ZAJĘĆ Z KAMERĄ:

  • „SETKA” – 8-15 sekund wypowiedzi, krótka odpowiedź na pytanie, czyli tzw. twitter na żywo.
  • KOMENTARZ – do 2  minut  wypowiedzi eksperckiej.
  • PRZEMÓWIENIE – jak podczas otwarcia uroczystości czy spotkania.
  • ROZMOWA „NA ŻYWO” w telewizji czy internecie – do 3 minut. 
  • ŁĄCZENIE ZE STUDIEM „NA ŻYWO”– rozmowa transmitowana przez TV czy internet. 
  • BRIEFING – wystąpienie kilkuminutowe z odpowiedziami na kilka pytań.
  • OŚWIADCZENIE – 1-2 minuty przekazywania komunikatu, bez odpowiadania na pytania.
  • KONFERENCJA PRASOWA – bez ograniczeń czasowych – do wyczerpania pytań.
  • PANEL – dyskusja kilku uczestników według określonych zasad.
  • STUDIO – około 6-7 minut rozmowy w studiu telewizyjnym, radiowym (standard podczas każdego spotkania w studiu), czy taka sama rozmowa w studiu internetowym.
  • PREZENTER TELEWIZYJNY –  przygotowanie do roli gospodarza programu studyjnego od powitania do pożegnania.

Uczestnicy na zakończenie zajęć otrzymują pendrive’a z nagraniami,  pamiątkowy certyfikat i poradnik do dalszej analizy i pracy.